Monday 20 June 2011

Tak Fahamlah!

Assalamualaikum...hai dh lme rasa yer xupdate blog...bkn ape xde story mory nk cite....kalu buka lappy pun kejap je....tah la rasa cam malas je....oklah berbalik pada entry kali ni.....aku tak faham la ngan mentality masyarakat kte ni...ape motif ko bwa kete laju2 kt kwsn perumahan....ape yg ko kejarkan????kelam kabut je aku tgk korg bwa kete....bkn ape kalu lah ade bdk2 main depan umh kan xcaya je kene langgar nanti....xkn la tu pun xleh nk bezakn.....ni tak bwa kete cam ape tah......kalu org yg fikir pakai otak die leh fikir la bkn yer letak otak kt lutut.....tak faham btul lah....aku marah sgt sebb ape tau mlm tadi aku, arissa, abg2 aku ngan kakak ipar main la kt luar.....nak test helikopter ngan kete control abg aku....arisssa bkn main teruja bila die leh control kete...hahaha....pas2 tiba-tiba dtg lah kete kancil yg dipandu seorg bdk perempuan bwa laju gler padahal umh ko dh nak dekat sampai pun bwh tu je itu pun leh bwa laju lg...xfhm tulah apa yg ko kejarkan pun xtau la....sbb aku tgk ko msk umah relax je xde pun kelam kabut...tak fahamlah ape motif ko!!...ok la tu saje tuk entry kali ni.....daaaaaa

No comments: