Saturday 4 June 2011

My Birthday

Assalamulaikum...hi ape kabar sume...hehehe aku baru balik dr kuala terengganu..fuhhh penat gler smp sakit pinggang aku....hahahaha by the way aku happy sgt dapat g holiday terutama sekali time g holiday ari it's my birthday..huhuhuhu birthday aku yg 23th ni mak aku kasi hadiah kain batik terengganu..aku suka sgt sebb aku yg pilih sendiri pas2 aku bubuh manik pergghh terbaik...hahahaha


ni la hadiah mak aku bg...lawa x???huhu

ktorg kat terengganu 3 ari je pas2 mse blk singgah jap kt kuantan...jalan2 kat kuantan igt nak makan nasi lemak simple kt belakang parkson 2 tp  dh xde dah...kt MPK plak just buka malam je....dlu mse aku dkk kt kuantan femes tmpt 2...bila aku back to KL dh lain tempat 2.....mse kat kuantan ayah aku suh aku tangkap gambar sekolah aku dlu...kte yer wat la kenangan...hahaha




 pas dh g melawat sekolah singgah la kt umh yg ktorg ddk dlu 2...ala dekat je ngan sekolah aku...umh aku depan sekolah ni.









rumah yang ktorg ddk 2 sampai skng kosong...sume dh xnak ddk kat si2 sebab dlu ade queen control kat si2...ok sekian saje tuk entry kali ni...da :)

p/s: bila abah nak kasi hadiah ni....


No comments: