Sunday 12 June 2011

Bila nak kawen!!!

Assalamualaikum

hai ape kabar...hope sume yer ok...hihihi ok tuk entry kali ni kite akan bercerita tentang 'bila nak kawen????'...soklan tu kalu aku pegi kenduri kawen ke melawat org sakit ke or ape2 je mesti ada yg tya aku bila nak kawen...hurm camne nak kawen boyfriend @ dlm bahasa melayu yer sebut teman lelaki pun xde..muka aku ni nmpk cam dh sesuai tuk kawen ke???belajar pun xabis lg camne nak kawen....sekurang2 yer bg la abs dlu belajar pas2 keje bg mak ayah duit dlu bru bole kawen...huhuhuhu lg kalu nak kawen mesti lah btul2 dh bersedia dr segi mental dh fizikal bru bole kawen...masak pun xberapa nak pandai lg....camne nak kawen...nnt ari2 asik makan kt luar je....lame2 laki pun cr org lain...hihihi mintak2 jgn la dapat laki cam2.....selain tu kalu dh kawen tu tanggungjawab yer besar xsama cam hidup bujang...sebelum nak wat pape mesti kene utama kan suami dlu...bru diri kte sendiri pas2 kalu kalu ada anak lg besar tanggungjawab kte....ok la nanti kalu dh ade jodah kawen la nanti....hihihi daaaa

p/s: ada sorg makcik jual pisang goreng tya aku ari tu ko dh kawen ek...terkejut aku..hahaha

2 comments:

Cik bEll muQLlis said...

yg pnting aku kawen dulu oke! hehe :p

Akulah sindarela lalala said...

kte tgk sape yg kawen dlu....hihihihi:p