Thursday 30 June 2011

F.R.I.E.N.D.S.H.I.P

Hi...arini aku nk citer pasal friendship....kadang2 aku xfaham la npe kte perlu jd hipokrit dgn mmber sendiri....depan kite punya baik gler....belakang kte ya allah xtau la nak ckp camne.....npe kte perlu kianati kawan sendiri...apa yang ko dapat???bila wat sume tu....kalu ko xsuka berkawan duduk dalam hutan je la...kawan2 ngan beruk2 dan yg sewaktu dengan yer.....aku xfaham ape motif ko wat cite2 yg bukan2....ape yg ko sakit ati sgt smpai wat cam2.....orang kate kawan biar seribu....musuh jgan dicari...eh btul kew peribahasa aku ni....hahahaha....aku xsuka kalu dapat mmber cam2.....come on la...sume dah matang...jgn la jdi cam bdk2 sek.......kalu nak orang hormati ko cuba hormati dulu diri sendiri.....so aku xheran nanti kwn2 ko sume xnak kwn ngan ko.....so fikir2 kan la.....aku cakap kan jugak tuk diri aku sendiri supaya aku xjd cam2 tu....sume dh besar renung2 kan la selamat beramal....ok daaaa... :)

p/s: kalu sesape yg terasa maknanya die xjujur berkawan ngan kawan-kawannya.....

1 comment:

yana zana said...

sbar aje la...