Wednesday 2 March 2011

Cerita tentang S.A.Y.A

Assalamulaikum...
Hai ape kabar sume....hurmmm sebelum 2 saya memperkenalkan diri saya dahulu....hehehe nama penuh saya Khairunnisa Binti Bakri....Kawan2 pggl saya Neesa @ Hyunk-Ok Aloha...hihihi saya asal dari Kuala Lumpur dan skng menetap kt Salak Tinggi, Sepang....Dlm keluarga, saya seorang saje perempuan yg lain2 sume lelaki...hehehe org kata saya mst anak manja..yelah sorg je perempuan..tp saya rasa x kot....biasa je....skng saya masih lg stdy kat Universiti Kuala Lumpur...amk jurusan Computer E-commerces....selain 2 saya suka sgt kuar jln2..pantang diajak mst saya ikt punyer...hehehe kt kolej, saya selalu lepak ngan shiro,cik bell, yana, zie, fizah,nas, along dan ramai lg la...selalu yer tmpat saya selalu lepak kt library ataupun bistro....so kalu nak cr saya cr lah kt tempat 2.....hehehehehe....Ok lah saya rasa 2 je kot cerita pasal saya...xde pape yg menarik pun..biasa2 je...hehehe....k bye....daaaaaaa


 
nie saya ngan shiro mse Open Days kat kolej..ktorang kene perform


 
yang nie pulak mse kt KLCC...sje je jln2 mse2 plak kwn yana datang so kitaorang bwa la g jalan2 kt KLCC...

No comments: