Friday 4 March 2011

Kelas Bermula

Assalamulaikum...hii ape kabar...wat per cuti hujung minggu ni....aktiviti saya hujung minggu ni nak berkumpul ngan sume adik-beradik...dorg sume maybe blk esk.....pas2 esk saya nak pergi tgk umh sewa baru saya dgn bakal2 roomate baru saya....saya maybe sampai sana dlm kul 3 ptg....pas2 pd mlm yer plak igt nak bwa arissa g main kt taman kt nilai sebelah tesco yg bru buka 2...ari ahad plak kene kemas brg2 sbb ptg yer nak blk kg baru...huhuhu...kwn2 ape nak wat per hujung minggu ni...hope korg happy ape korg wat hujung minggu ni..hihihi
ohh ye next week kelas saya akan bermula setelah bercuti selama seminggu....harap korg sume yg cuti happy sepanjang cuti korg....yang nak balik KL 2 berhati-hati di jalan raya....semoga selamat sampai ke destinasi korang...ok la nnt kter sambung lg..daaaaa :)

No comments: