Thursday 3 March 2011

Morning all

Assalamulaikum & selamat pagi.....dah sarapan lum???saya bru jew pas sarapan.....arini ade cerita2 yang menarik yang best???kalu ade kongsi la..hehehe..hurm arini saya ingat nak study lah....sbb pas abs jew cuti semester break ni saya ade test IS ngan OOP....lupa nak bgtau skng ni saya cuti mid term....1 week je...hehehehe...lg ape nak wat ek....ade cadangan pape x??? huhuhuhu.....Ohh ye next week mak saya akan berangkat ke Mekah ttuk menunaikan UMRAH....nnt saya cite lg pasal mak saya...hehehe...Ok lah saya layan FB jap...nnt kte jmpe lg...daaaaa...

Bersambung........



3 comments:

Akulah sindarela lalala said...

Plz leave ur comments...i need ur feedback..tq :D

Na'im Zaid said...

Sgt menarik.. hrp post2 yg akan dtg kekal atau lbh menarik lg dr yg sedia ade.. :)

p/s: blog lbh kemas dgn background puteh nie brbnding ngan sblm nie..

Akulah sindarela lalala said...

tq2...feedback anda amat dihargai...hehehe insyaallah akan lebih menarik lg...huhuhu :)