Thursday 26 May 2011

~ M.A.K.A.N ~

Anda suka makan. Aku suka makan kalau korang bawa g makan2 kat mane2 memang xrugi la. Sebab aku suka makan lah sekarang ni KU sudah nampak gemuk...hehehe anda suka makan apa, aku suka makan spaghetti marinara, spaghetti bolognese, chocolate cake & seafood. Tempat paling best pernah makan spaghetti kat Restoran Aunty Aini's. Restoran ni terletak di Kampung Chelet, Batu 16, Jalan Nilai-Sepang sepanjang jalan raya. Jika dari Nilai ia mengambil hanya 5 minit manakala dari Pekan Salak, ia mengambil 10 minit. Waktu perniagaan bermula ialah pada jam 11.30 pagi hingga 2.30 petang bagi makan tengahari manakala untuk makan malam ia dibuka pada jam 5.30 petang hingga 11.30 malam dan tutup pada hari Ahad. Kalau seafood plak yang paling best tempat aku penah pergi kat Melaka. Seafood kat  situ besar2 belaka. Ok bercakap pasal spaghetti kan ade peristiwa pernah berlaku agak sakit hati jugak la tapi sebab member xpe la....aku kan baik hati mesti cik bell ngan yana kalu baca ni muntah hijau...huhuhu citer yer gini ade suatu ari2 aku kuar la ngan mmber2 kolej aku g midvalley. Sampai je kat sana ktorang lepak la kt food court atas sbb nak tggu lg sorg mmber. dah alang2 ade kat food court 2 tiba2 perut rasa lapar plak so aku g la order spaghetti marinara seafood. member2 yang lain dorg makan mcd. so nak jadikan cerita ade sorang member aku ni die nak rasa la makanan aku. aku xkisah la die nak rasa sbb aku xde la kedekut sgt tp yang membuat kan  sakit ati yer ko bole plak bedal kupang atau dlm bi sebut sebagai mussels sampai abis dh benda ade satu je...kalu yer pun ko nak makan benda tinggal la sikit tuk aku ni tidak ko makan sampai abis..bertapa geram yer aku mase tu tp kan sebb mmber xpe la.... Oklah tu je cerita tuk entry kali ni..hehehe


ni la restoran aunty aini's tu ala2 jungle gitu


yang ni plak kat medan ikan bakar umbai melaka


spaghetti bolognese


spaghetti marinara


chocolate cake ni mase birthday aku yg ke-22


yang plak seafood yummy2






3 comments:

Cik bEll muQLlis said...

Wahhh!!! Jelesnye -_-' next month aku nk pegi gak mlake. Jeles2 :(

Cik bEll muQLlis said...

Ak nk gak kupang. Sekupang. Dua kupang.14 kupang. Hahaha

Akulah sindarela lalala said...

hahahah....bengong cik bell