Tuesday 26 April 2011

Final Exam & Semester Break.....

Assalamulaikum...hai dh lame xupdate blog...buzy2 ngan assignmnt,project,test,quiz dan macam2 lg....next week dh nak strt exam...sem ni aku amk 6 subject tp yg ade final exam cuma 5 paper je....hehehe....pas abs je exam aku akan bercuti selama 2 bulan 1/2....lame gler cuti sem kali ni...first paper aku start 3/5 smp 14/5......cuti sem ni family aku rancang nak g holiday..yeyeh....huhuhu....best gler dpt g holiday...last aku g holiday thn lepas g bandung...huhuhu...sekurang2 yer xde la aku bosan nnt kalu asyk terperap kat umh...hahahaha leh jd gler nnt....cuti sem lps aku xkuar umh langsng...bila kuar je tiba2 aku nmpk byk perubahan kt luar kwsn umh aku 2...hahahah....pas2 abs je exam ni aku akn pindah umh sewa yg lain....selamat tinggal Elin Sulaiman...huhuhu
Pas2 ape lg nk wat time cuti sem ni...hurm ade idea????ok la setakat sini sje tuk ari ni....Aku ucapkan Good Luck tuk kwn2 aku yg akan amik exam nnt...wat elok2 je....daaaa.......


 

p/s: patut kah aku teruskan persahabatan ngan die????

No comments: