Thursday 4 August 2011

Semester baru & bulan puasa

Assalamulaikum...hai ape kabar lame xupdate blog... hehehehe skang ni aku dh pun masuk sem 3 tahun yg kedua...so far ok wat mse ni...still kawan2 yg sama but dapat lecturer2 yg best2....so bru la semangat nak belajar....hehehehe tapi yg x best yer cost yang aku amik skng kene tukar structure lama sebab yer xde intake baru....so agak kelam kabut skt last week...tapi  ok la dh settle this problem....hehehe ok  more thing this sem aku harap akan berlaku benda2 yg baik saje......dapat kwn2 yg sejati bkn yg hipokrit....malas dh nak nak amik port org2 cam2...mcm2 bdk2 je perangai.....aku bukan yer artis nak bermuka2 ngan orang dan aku xkisah kalu ade orang nak wat taik ngan aku...bkn aku rugi pape pun...orang kata biar orang wat jahat kat kita tapi jangan kita wat jahat kat orang....kalu kita wat gak makna yer kita pun sama cam die....bagi aku yg baik 2 dtg dari allah yg buruk tu dtg dr kita..so sempena bulan puasa  ni bykkan wat kebaikan kurangkan wat kejahatan...sume manusia xperfect so xkisah la die nak orang kaya ke orang miskin sume 2 xpenting.. yg penting hati mesti ikhlas dan jujur...baru la orang suka kat kite....kesempatan ini juga aku nak minta maaf la kalu aku ade wat salah kat sape2....aku ni bkn la perfect sgt....kita kene sentiasa saling ingat mengingati....baru la aman hidup ni....lagi satu xperlu nak jeles kalu orang lain lebih dari kte......xrugi pape pun..ok la aku ucapkan selamat berpuasa kepada kengkawan sume dan mula hidup baru lupakan kisah lama dan perbaiki diri kepada perkara yg baik......aku akhiri entry kali ni dgn gambar2 berbuka puasa ngan BFF...hehehe daaaa














No comments: